Зміст
- Методичні рекомендації щодо проведення уроку-студії літературної казки
- Урок 1. Знайомство з літературною казкою та її термінами, з І. Франком і його твором «Фарбований Лис»
- Урок 2. Мандрівка сторінками літературної казки І. Я. Франка «Фарбований Лис»
- Урок 3. Екскурсія в лабораторію лисячої душі (Образ Лиса. Риси його характеру)
- Урок 4. Короткі відомості про письменника В. Королів-Старого, його фантастичні твори й зміст казки «Хуха-Моховинка»
- Урок 5. Прогулянка вулицями Добра й Зла світу казки В.Королів-Старого Хуха-Моховинка»». Гуманістичні ідеї твору
- Урок 6. В.Симоненко. Цікаві сторінки з дитинства митця. Віршована казка «Цар Плаксій та Лоскотон»
- Урок 7. Казкова історія й сучасне життя (Сторінками віршованої казки В.Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон»)»
- Урок 8. Роль епітета й порівняння у віршованій казці В. Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції персонажів твору
- Урок 9. Політ думки сторінками повісті-казки Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» (реальний і фантастичний світи)
- Урок 10. Політ думки у фантастичному світі повісті-казки Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
- Урок 11. Політ думки сторінками повісті-казки Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» зі світу фантастичного в реальний
- Урок 12. Політ сторінками власних міркувань морально-етичні проблеми в казці-повісті Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в Країні Недоладії»; символіка, мова, тематика, ідейне навантаження й жанр твору
- Список використаних джерел